سیم و کابل

خرید کابل افشان به قیمت عمده

خرید کابل افشان به قیمت عمده یکی از امکاناتی است که فروشگاه اینترنتی ایزی نور برای خریداران فراهم کرده است. حتماً تابحال از مزایای خریدهای با قیمت عمده شنیده اید، این مزیت ها شامل بازار سیم و کابل نیز می شود، مزیت هایی که هر خریداری را بر آن وامیدارد که بتواند سیم و کابل خود را با قیمتی عمده خریداری نماید. یکی از مهم ترین انواع کابل ها، کابل های افشان هستند که بسیار پرکاربرد و البته پرفروش می باشند. پس ما در این مطلب قصد داریم شما را با خرید کابل افشان به قیمت عمده آشنا کنیم و در کنار آن به مزایای چنین خریدی بپردازیم. از شما می خواهیم تا پایان ما را همراهی کنید.

خرید کابل افشان به قیمت عمده

کابل افشان به قیمت عمده 

کابل افشان به قیمت عمده به طور مستقیم بر اساس چندین عامل قیمت گذاری می شود و در واقع این عوامل ذکر شده که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد، بر قیمت تمام شده ی کابل افشان اثر می گذارند.

همراه ما باشید تا در ادامه به شرح این عوامل بپردازیم.

  1. بازار ارز و نوسانات حاکم بر این بازار به طور مداوم بر قیمت های بازار سیم و کابل اثر گذاشته و باعث نوسانات قیمت در این بازار می شوند.
  2. همواره بازار جهانی مس نیز دچار نوسانات می باشد و در پی آن قیمت کابل افشان نیز دستخوش تغییرات می شود.
  3. اگر قصد داشته باشیم خرید کابل را با حجم بالا و در واقع به شکل عمده انجام دهیم، متناسب با حجم خرید، قیمت تمام شده نیز تغییر کرده و کمتر تمام می شود.
  4. در وهله ی بعد نحوه ی رسیدن کابل به دست ما است که بر قیمت اثر می گذارد، به این صورت که اگر بتوانیم کابل مورد نیازمان را به شکل مستقیم از کارخانه خریداری کنیم، قیمت نهایی برای ما کاهش می یابد، البته خرید از عمده فروشی های کابل نیز همین مزیت را داراست.
  5. یک عامل مهم دیگر اعتبار سازنده ی کابل است، به این صورت که کابل های تولید شده توسط برندهای خوشنام و مطرح بازار سیم و کابل از بهای بیشتری برخوردارند، و این مسلماً به خاطر اعتبار، تجربه و رضایت مشتریان از آن برند است.
  6. به عنوان معیاری دیگر می توان از مشخصات فنی کابل مورد نظر نام برد که به طور مستقیم بر قیمت ها اثر می گذارد، مثلاً کابل هایی که درصد مس بیشتری دارند از قیمت بالاتری برخوردارند.

کابل افشان به قیمت عمده

مزیت های خرید کابل افشان به قیمت عمده چیست؟

اگر موفق شوید خرید کابل افشان را به شکل عمده انجام دهید، از مزایایی بهره مند شده اید که شاید از آن بی خبر باشید، در ادامه این مزایا را برای شما شرح می دهیم.

  • واضح ترین برتری که خریداری کابل با قیمت عمده ی آن می تواند داشته باشد، ارزان تمام شدن قیمت است.
  • همیشه از تولید کابل در کارخانه تا زمان رسیدن آن به بازار برای فروش، واسطه هایی در این میان قرار می گیرند که بر نرخ کابل می افزایند، با خریداری از فروشندگانی که کابل را با نرخ عمده به فروش می رسانند، به نوعی قیمت گذاری های این واسطه ها بی اثر شده و کابل با قیمتی پایین تر به دست خریدار می رسد.
  •  خریداری کردن کابل افشان با قیمت عمده، علاوه بر اینکه برای خریدار سودمند است، برای فروشنده نیز سودمند می باشد، به این شکل که فروشندگانی که کابل را به قیمت عمده به دست مشتری می دهند، در درازمدت، علاوه بر سود بالا، مشتریان بیشتری نیز خواهند یافت.
  • اگر شما حجم زیادی از کابل افشان را بخواهید خریداری کنید، در صورت محاسبه با قیمت عمده، خریدتان بسیار مقرون به صرفه و سودمندتر از خرید با قیمت خرده خواهد بود.

کابل افشان به قیمت عمده

از کجا می‌توان کابل افشان به قیمت عمده را خریداری کرد؟

حال سؤال پیش می‌آید که از کجا می توان کابل افشان به قیمت عمده خرید کرد؟ در پاسخ باید بگوییم اولین راه این است که خرید را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهیم، ولی در بسیاری از موارد این امکان وجود ندارد پس راه های دیگری به شما پیشنهاد می کنیم. همواره در بازار سیم و کابل فروشندگانی هستند که کابل های خود را با سود کمتر و در واقع با قیمت عمده به فروش می رسانند، و خرید از آن ها یکی از رایج ترین راه ها است. یک راه دیگر نیز خرید اینترنتی کابل افشان است، این روش علاوه بر اینکه از لحاظ صرفه جویی در وقت و زمان بسیار به صرفه است، در صرفه جویی در قیمت نیز به صرفه می باشد. به عنوان مثال اگر به سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی ایزی نور مراجعه کرده باشید، خواهید دید که کابل افشان های باکیفیت با قیمت عمده ی آن به عرضه و فروش می رسد و خریدار به راحتی می تواند خرید خود را به صورت مقرون به صرفه انجام دهد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی ما بر این بود تا مقداری با خرید کابل افشان به شکل عمده آشنا شویم و مزیت های آن را برای شما بازگو کردیم. در پایان شما می توانید برای خرید این کابل و دیگر کابل ها و کسب اطلاع بیشتر به فروشگاه اینترنتی ایزی نور مراجعه کنید. این فروشگاه سعی بر آن دارد تا انواع کابل افشان را به قیمت عمده همراه با ضمانت و اصالت کالا به مشتریان عزیز در تمام نقاط کشور برساند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله راهنمای خرید کابل افشان مراجعه نمایید.

شما هم می‌توانید در مورد این خبر نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید

افزودن نظر جدید
اخبار و مقالات