سیم و کابل

قیمت سیم برق افشان

قیمت سیم برق افشان از جمله سؤالات پرتکراری است که به دلیل پرفروش بودن این سیم، همواره پرسیده می شود. اما در وهله ی نخست باید بدانیم که قیمت گذاری این سیم چگونه انجام می شود و تفاوت قیمت هایی که در بازار این سیم وجود دارد ناشی از چیست؟ سیم برق افشان سیمی است تشکیل شده از یک هادی چند رشته ای یا همان افشان، که دور آن را عایقی که معمولاً از جنس پی وی سی است، دربرگرفته است. این سیم کاربرد فراوانی دارد و گستره ی نوع استفاده از آن بسیار زیاد است، به طوری که جزء پرفروش ترین سیم های بازار سیم و کابل است. قیمت این سیم بر اساس معیارهایی انجام می پذیرد که شاید از آن ها بی اطلاع باشید. اگر شما هم جزء خریداران و یا کسانی هستید که به دنبال کسب اطلاع بیشتر از قیمت سیم برق افشان هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ما را دنبال نمایید.

قیمت سیم برق افشان

قیمت سیم برق افشان چگونه تعیین می شود؟

تعیین قیمت سیم برق افشان بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد که این عوامل مستقیماً در اثرگذاری بر قیمت آن نقش دارند. در ادامه به شرح این عوامل می پردازیم.

جنس هادی: جنس هادی سیم بر قیمت گذاری آن اثر بسزایی دارد، اگر هادی به کار رفته از مس باشد، به دلیل برتری های فلز مس، قیمت سیم نسبت بالاتر می رود.

قطر و تعداد هادی: هر چقدر قطر هادی بکار رفته در سیم ضخیم تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود و این قضیه بیشتر در نوع سیم مفتولی صادق است. راجع به تعداد هادی نیز باید گفت هر چقدر اندازه ی رشته های بکار رفته در سیم زیاد باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود، و این مسئله در مورد سیم های نوع افشان صدق می کند.

قیمت سیم برق افشان 1

جنس عایق: سیم های با عایق با کیفیت تر، علی الخصوص هادی پی وی سی(PVC) به دلیل ویژگی های منحصربه فرد خود، از بهای بیشتری برخوردار هستند.

برند تولیدکننده: سیم های تولید شده توسط برندهای معتبر و مشهور بازار سیم و کابل، به دلیل اعتبار نهفته شده در نام برند سازنده ی آن، بهای بیشتری دارند.

حجم خرید: حجم خرید سیم در قیمت تمام شده ی آن اثر گذاشته و بسته به تعداد خرید، قیمت نیز بالا و پایین می شود.

خرید به صورت عمده یا خرده: قیمت خرید سیم به صورت عمده، نسبت به خرید خرده و جزئی سیم، بسیار ارزان تر تمام می شود.

 لیست قیمت سیم برق افشان

در ابتدا بد نیست بدانیم لیست قیمت سیم برق افشان با توجه به دلایلی همواره در حال تغییر است. اگر اندکی در مورد بازار ارز بدانیم، درمی یابیم که نوسانات موجود در این بازار، در قیمت گذاری های بازارهای زیادی تأثیر بسزایی دارد. بازار سیم و کابل نیز از این امر مستثنی نیست و نوسانات بازار ارز بر قیمت گذاری سیم برق نیز اثر می گذارد. بازار مس نیز عاملی دیگر در این نرخ گذاری هاست، به این شکل وضعیت موجود حاکم بر آن، قیمت انواع سیم را تعیین می کند.

اگر می خواهید از آخرین لیست قیمت ها باخبر باشید، با ایزی نور تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را مطلع نمایند.

قیمت سیم برق افشان 2

بهترین قیمت سیم برق افشان

بهترین قیمت سیم برق افشان چقدر است؟ برای پاسخ به این سؤال به عوامل دخیل در قیمت گذاری این نوع سیم اشاره کردیم. اما برخی مسائل دیگر در داشتن قیمت مطلوب یک سیم برق وجود دارند که در اینجا به مهم ترین آن می پردازیم.

یکی از مواردی که باعث مطلوبیت قیمت سیم در نزد خریدار می شود، خرید سیم افشان به قیمت کارخانه است، چراکه قیمت کارخانه ای یک سیم، به دلیل حذف شدن عامل واسطه، بسیار ارزان تر می باشد. در برخی موارد که امکان خرید مستقیم از کارخانه ی تولیدکننده برای خریدار وجود ندارد، خریدار می تواند فروشندگانی که این سیم را با قیمت کارخانه به فروش می رسانند پیدا کرده و از آن ها خرید خود را انجام دهند. نکته ای که در این مسئله وجود دارد این است که برای اطمینان می بایست از فروشندگان معتبر سیم مورد نیاز خود را بخواهیم، چراکه همواره سودجویانی هستند که به بهانه ی فروش سیم با قیمتی خوب، سیم برق های بی کیفیت و تقلبی خود را به فروش می رسانند.

یک نوع از خرید سیم، خرید به صورت عمده ی آن است، در خرید سیم افشان به قیمت عمده، به دلیل خرید عمده، که در واقع همان خرید با حجم بالا می باشد، قیمت تمام شده ی سیم بسیار ارزان تمام می شود.

قیمت سیم برق افشان 3

خرید سیم افشان ارزان

مسلماً تجربه ی یک خرید ارزان و مقرون به صرفه ی سیم بسیار مهم است، در کنار ارزان بودن سیم، کیفیت آن نیز بسیار بااهمیت است، پس پیشنهاد می کنیم کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید، چراکه استفاده از سیم نامرغوب می تواند مسئله ساز بوده و نیز خسارات جبران ناپذیری بر جای بگذارد. در بازار سیم و کابل ، فروشندگانی هستند که سیم برق افشان با قیمت ارزان و نزدیک به قیمت کارخانه به شما فروخته و نیز سیم فروخته شده توسط آن ها، از کیفیت نیز برخوردار باشد و به اصطلاح شما با یک تیر دو نشان زده باشید و به سیمی ارزان و البته باکیفیت دست پیدا کنید. یکی از راه های خرید چنین سیمی مراجعه به فروشگاه بزرگ تجهیزات برقی ایزی نور است.

شما برای اطلاع از قیمت سیم برق افشان و خرید آن، می توانید به این سایت سر بزنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایزی نور ، از بین انواع سیم برق افشان موجود در سایت، سیم مورد نظر خود را با اطمینان از قیمت و کیفیت آن خریداری نمایید.

شما هم می‌توانید در مورد این خبر نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید

افزودن نظر جدید
اخبار و مقالات