سیم و کابل

خرید سیم افشان به قیمت کارخانه

سیم افشان به قیمت کارخانه را از کجا می توان خریداری کرد؟ این سؤالی است که ممکن است برای خریداران سیم افشان پیش بیاید. سیم و کابل پس از تولید، از کارخانه روانه ی بازار می شوند تا برای فروش به عرضه برسند، اما روند تولید سیم تا زمان خرید آن توسط مشتری، همواره به این شکل نیست، بلکه در این میان واسطه هایی هستند که سیم را از درب کارخانه خریداری کرده و با ارزشگذاری و قیمت نهادن مجدد، آن را روانه بازار می کنند. در این روند ممکن است از یک تا چندین واسطه در قیمت گذاری ها دخالت کرده تا در نهایت سیم با قیمت بالاتر از قیمت کارخانه به خریدار فروخته شود. در بازار سیم و کابل فروشندگانی یافت می شوند که سیم را از کارخانه به صورت مستقیم و با قیمت خود کارخانه خریداری کرده و آن را با قیمت کارخانه یا نزدیک به آن، با سودی کمتر به فروش می رسانند. در مطلبی که برای شما حاضر کرده ایم به طور مفصل به این امر می پردازیم، پس پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه با ما باشید.

خرید سیم افشان به قیمت کارخانه

مزایای خرید سیم افشان به قیمت کارخانه

خرید سیم افشان به قیمت کارخانه و یا سیم افشان به قیمت عمده دارای مزیت هایی است که بر هیچکس پوشیده نیست، به همین خاطر است که همواره خریداران به دنبال خرید از فروشندگانی هستند که این سیم را با قیمت کارخانه به آن ها به فروش برساند. ما در این جا به ذکر چند مورد از این مزیت ها می پردازیم.

  • قیمت ارزان و مناسب و در نتیجه داشتن یک خرید مقرون به صرفه
  • حذف شدن واسطه ها در فرآیند خرید سیم افشان
  • کمتر شدن قیمت نهایی در صورت خریدهای با تعداد بالاتر
  • ترغیب مشتری به خریدهای مجدد از فروشندگان سیم افشان به قیمت کارخانه

خرید سیم افشان به قیمت کارخانه

سیم افشان به قیمت کارخانه و عوامل مؤثر بر آن

سیم افشان به قیمت کارخانه تابع عوامل و معیارهایی است که موجب نوسانات لیست قیمت روز آن می شود. اولین معیار نوسانات بازار ارز می باشد که در لیست قیمت های روز اثرگذار است، نوسانات بازار جهانی مس نیز عاملی دیگر در این قیمت گذاری هاست.

به عنوان معیار تعیین کننده ی دیگر در لیست قیمت سیم افشان، باید از برند سازنده ی آن نیز نام برد. در صورتی که سیم افشان مورد نظر برای خرید، تولید شده توسط یکی از معتبرترین و بهترین برندهای سازنده ی سیم باشد، به دلیل کیفیت و نیز اعتبار بالایی که پشت برند آن نهفته است، قیمت سیم نیز دستخوش تغییر می شود. از جمله ی این برندهای مشهور و مورد اعتماد در بازار سیم افشان، می توان از سیم افشان افشارنژاد خراسان، همدان، سیمکو، سیمیا، سیمپود و ... نام برد.

یک عامل تعیین‌گر دیگر در قیمت ها، حجم مورد نظر خرید مشتری است، برخی از فروشندگان هستند که در ازای حجم بیشتر خرید از آن ها، قیمت نهایی را برای خریدار کاهش داده و به اصطلاح برای مشتری تخفیف قائل می شوند. برای اطلاع از به روزترین لیست قیمت خرید سیم افشان به نرخ کارخانه به ایزی نور مراجعه کرده و از آخرین قیمت های کارخانه مطلع شوید.

سیم افشان به قیمت کارخانه 2

فروش سیم افشان به قیمت کارخانه

فروش سیم افشان به قیمت کارخانه علاوه بر اینکه به سود مشتری است، به نفع خود فروشنده نیز تمام می شود، به این صورت که خریداران همواره خرید از فروشنده ای را ترجیح می دهند که بتوانند از او، این سیم را با قیمت کارخانه خریداری نمایند. در این بین با افزایش مشتریان و بالا رفتن حجم خرید، به نوعی فروشنده در بلندمدت به سود بالایی دست پیدا می کند. علاوه بر این مورد، فروشندگانی که این سیم را با قیمت کارخانه به دست مشتری می دهند، نزد مشتری اعتبار پیدا کرده و مشتری برای خریدهای بعدی نیز از فروشنده ی موردنظر رغبت پیدا می کنند.

سیم افشان به قیمت کارخانه 3

جمع بندی

به عنوان نکته ی پایانی ناگفته نماند که سیمی که با قیمت کارخانه به خریدار فروخته می شود، علاوه بر اینکه از قیمت مناسبی برخوردار است، می بایست از کیفیت لازم نیز برخوردار باشد و در واقع هم قیمت و هم کیفیت مطلوب را با هم داشته باشد. دلیل اشاره به این مسئله این بود که در بازار سیم و کابل، همواره فروشندگان و واسطه های سودجو و منفعت طلبی هستند که مدعی فروش و عرضه ی سیم با قیمت کارخانه به خریدار می باشند، ولی در عمل به عرضه ی سیم هایی می پردازند که بی کیفیت و تقلبی بوده و به تناسب قیمت کمی که دارند، از مرغوبیت پایینی نیز برخوردارند. برای پیشگیری از این قضیه، لازم است که از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید، چرا که اعتبار یک فروشنده را اعتماد و جلب رضایت مشتریان است که شکل می دهد. فروشگاه اینترنتی ایزی نور عرضه کننده  انواع سیم و کابل و سیم افشان به قیمت کارخانه است. ما مفتخریم که سیم و کابل مورد نظر شما خریداران گرامی را از برندهای مطرح تهیه کرده و با قیمت مناسب همراه با ضمانت کیفیت، به دست شما برسانیم. محصولات ایزی نور به تمامی نقاط کشور قابل ارسال می باشد.

شما هم می‌توانید در مورد این خبر نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید

افزودن نظر جدید
اخبار و مقالات