سیم و کابل

خرید سیم افشان افشار نژاد خراسان

اگر تا به حال برای خرید سیم افشان اقدام کرده باشید، قطعاً اسم سیم افشان افشارنژاد خراسان به گوشتان خورده است. یکی از سیم افشان های مطرحی که در بازار سیم به وفور به چشم می خورد، سیم افشان افشارنژاد خراسان است. می توان گفت یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین های بازار سیم و کابل، برند افشارنژاد خراسان است که نیم قرن تجربه ی فعالیت آن در حوزه ی سیم و کابل، گواه این امر است. کسب گواهینامه ها و استانداردهای گوناگون داخلی و بین المللی و نیز افتخاراتی که این شرکت در طول این سال ها به دست آورده است، در کنار عامل بسیار مهم رضایت مصرف کنندگان، کافی است تا این برند را به یکی از خوشنام ترین برندهای حوزه ی سیم و کابل تبدیل کند. یکی از مهم ترین تولیدات این شرکت سیم افشان آن است، و ما قصد داریم در این مطلب شما را بیشتر با آن آشنا کرده و در تجربه ی یک خرید بهتر شما را یاری کنیم. از شما می خواهیم که تا پایان ما را همراهی کنید.

خرید سیم افشان افشار نژاد خراسان

آغاز به کار سیم افشان افشارنژاد خراسان

تأسیس شرکت سیم افشان افشارنژاد خراسان به سال 1345 برمی‌گردد، در آن زمان مؤسس این شرکت که مرحوم علی افشارنژاد نام داشت، از توزیع کنندگان لوازم برقی در لاله زار و نیز ارگ مشهد بود، که اولین سیم برق های قیراندود را در شهر مشهد تولید کرد و باعث راه انداختن این شرکت گردید، در نهایت این شرکت در سال 1346 با نام شرکت صنعتی الکتریکی خراسان ( افشارنژاد) به بهره برداری رسید. این شرکت در آغاز افتتاح، سیم های تابیده مسی را با گرانول پی وی سی که از ژاپن به کشور وارده کرده بود،  با استفاده از یک خط تولید ایتالیایی، روکش می کرد. بعدها به مرور با توسعه دادن این کار، همراه با همکاری و نظارت ژاپن، موفق به دست یافتن به تکنولوژی تولید کابل شد.محصولات تولیدشده توسط این شرکت علاوه بر دارا بودن نشان  ISIRI(نشان استاندارد ایران)، استانداردهای مختلف دیگر از جمله: استاندارد بین المللی (IEC)، استاندارد آلمان (VDE)، استاندارد انگلستان (BS) و ... را نیز دارا می باشند.

سیم افشان افشارنژاد خراسان 1

مشخصات ساختار سیم افشان افشارنژاد خراسان چیست؟

ساختار سیم افشان افشارنژاد خراسان متشکل از دو بخش هادی و عایق است، هادی این سیم به صورت افشان بوده و از چندین رشته هادی مسی به هم تابیده شده تشکیل شده که دور این هادی را عایقی از جنس PVC   دربرگرفته است، این سیم دارای رنگبندی نیز می باشد. افشان بودن این سیم باعث انعطاف پذیری آن شده که این مشخصه باعث می شود برای مصارفی که در آن خمیدن و پیچیدن سیم زیاد اتفاق می افتد، انتخاب این سیم گزینه ی خوبی باشد، چرا که دچار شکستگی نشده و به راحتی پیچیده می شود.

کاربردهای سیم افشان افشارنژاد خراسان چیست؟       

کاربردهای سیم افشان افشارنژاد خراسان بسیار گوناگون است، و این به علت آن است که سیم افشان ها سیمی جهت مصارف عمومی بوده و جوابگوی طیف زیادی از نیازها هستند، تقریباً در اکثر مواردی همچون سیم کشی لوازم خانگی، برق ساختمان، تابلوهای برق، خودروسازی، آلات موسیقی و ... این سیم کارآمد بوده و بهترین انتخاب می باشد.

دیگر محصولات سیم و کابل افشارنژاد خراسان چیست؟

به جز سیم افشان افشارنژاد خراسان، این شرکت محصولات دیگری نیز در حوزه ی سیم و کابل تولید می کند، از جمله: انواع سیم و کابل های ساختمانی، سیم افشان ارت کابل های نصب ثابت، کابل های افشان، هالوژن فری و ضد حریق، کابل های تلفنی و ابزار دقیق، کابل های کواکسیال، کابل های شیلدار مسلح و غیر مسلح، کابل‌های کنترل و قدرت با عایق PVC و  XLPE، سیم ها خودرو و گرانول.

سیم افشان افشارنژاد خراسان 2

نکاتی برای استفاده

به هنگام استفاده از سیم افشان افشارنژاد خراسان، همانند دیگر سیم ها بهتر است یکسری از نکات در نظر گرفته شود که دانستن آن ها به افزودن دانش استفاده از این سیم کمک می کند. به خاطر داشته باشید که این سیم را می توان در محیط های خشک، در زیرگچ، درون لوله، کانال های بسته و پانل ها به کار برد و استفاده هایی از این دست مانعی ندارد. از این سیم می توان با خیالی راحت در درون لوله کشی های برق استفاده کرد، چراکه با پیچ و تاب این لوله ها دچار شکستگی نمی شود.

خرید

فروشگاه اینترنتی ایزی نور این امکان را به وجود آورده است که خرید سیم افشان افشارنژاد خراسان را همراه با ضمانت و در بهترین زمان ممکن را برای شما به انجام برساند و تجربه ی یک خرید مطمئن را برای شما به وجود آورد. برای خرید و کسب اطلاع بیشتر می توانید به ایزی نور مراجعه کنید.

شما هم می‌توانید در مورد این خبر نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید

افزودن نظر جدید
اخبار و مقالات