روشنایی

چراغ های دکوراتیو و زیبایی دو چندان آن

چراغ دکوراتیو را می توان یک راه ساده و یکی از بهترین ایده ها برای زیبا و دلپذیر کردن فضاهای مختلف دانست. مسلماً برای دکوراسیون داخلی یک فضا روش ها و تجهیزات فراوانی وجود دارد که از آن ها می توان بهره گرفت. ولی می توان گفت یکی از کاربردی ترین و عین حال راحت ترین روش ها، ایجاد نوعی خاص از نورپردازی با بهره گرفتن از چراغ دکوراتیو است. در این مطلب از مجله ی ایزی نور سعی داریم تا با این چراغ و مزایای آن بیشتر آشنا شویم.

چراغ های دکوراتیو و زیبایی دو چندان آن

معرفی چراغ دکوراتیو

چراغ دکوراتیو یکی از محصولات و تجهیزات روشنایی می باشد، با توجه به نام این چراغ می توان حدس زد که این چراغ علاوه بر منبع روشنایی بودن، یک عنصر دکوراتیو نیز می باشد. این چراغ هم برای محیط بسته و داخلی و هم برای محیط های باز طراحی شده است، که ما در این مطلب به نوع داخلی آن خواهیم پرداخت.

کاربرد چراغ دکوراتیو

چراغ دکوراتیو در روشنایی داخلی کاربرد بسیاری دارد که بیشتر به جنبه ی تزئینی بودن آن برمی گردد. امروزه دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته و هر روزه در این زمینه ایده های جدیدی پدید می آید که ایده پردازی درباره ی طرز نوردهی و رنگ آن و در نتیجه استفاده از این چراغ، به عنوان یک شیوه ی ایده آل، بسیار پیشنهاد می شود.

چراغ دکوراتیو 2

مزایای چراغ دکوراتیو

مزیت های چراغ دکوراتیو بسیار زیاد بوده که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.

  • یکی از راحت ترین و ساده ترین راه ها برای ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در فضا است.
  • ظاهر این چراغ به گونه ای است که حتی در حالت خاموش بودن نیز به عنوان یک جزء دکوراتیو در فضا به نظر می رسد..
  • دارای دمای زیادی نبوده و در نتیجه موجب تولید گرمای بسیار نمی شود.
  • معمولاً این نوع چراغ کم مصرف بوده و انرژی زیادی مصرف نمی کند، علی الخصوص در نوع ال ای دی آن.
  • برخی از انواع این محصول قابلیت انواع نورپردازی در جهات مختلف از جمله یک طرفه، دوطرفه، چهار طرفه و چند طرفه را دارند.

انواع چراغ دکوراتیو

چراغ دکوراتیو انواع مختلفی دارد که این امر موجب پوشش دادن سلیقه های مختلف می شود. این چراغ از لحاظ نوع لامپ معمولاً در نوع ال ای دی تولید می شود. از نظر سبک طراحی نیز در سبک های مختلف کلاسیک، مدرن، لوکس، فانتزی و ... تولید می شود. از نظر شکل نیز این چراغ انواع گوناگونی دارد و در اشکالی مثل دایره، مربع، استوانه، مکعب، مثلث و ... تولید می شوند، به لحاظ جنس بدنه نیز این چراغ از مواد مختلفی از جمله فلز، چوب، پلاستیک و ... تولید می شود. در یک دسته بندی دیگر نیز این چراغ از نظر نوع ایستایی به چهار نوع تقسیم می شود:

انواع چراغ دکوراتیو 1

  • سقفی
  • دیواری
  • ایستاده
  • رومیزی

جمع بندی

در این مطلب به معرفی چراغ دکوراتیو پرداختیم و کاربرد و مزایای آن را برشمردیم. در پایان شما می توانید برای خرید چراغ دکوراتیو و دیگر محصولات روشنایی به سایت ایزی نور مراجعه کرده و خرید خود را انجام داده و نیز می توانید برای راهنمایی های بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرد.

 

شما هم می‌توانید در مورد این خبر نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید

افزودن نظر جدید
اخبار و مقالات