روشنایی

چراغ نمای جت لایت و آشنایی با ویژگی های آن

چراغ نمای جت لایت یکی از تجهیزات روشنایی بیرونی بوده که شما می توانید با کمک گرفتن از آن جلوه ی ظاهری ساختمان خود را خاص تر نمایید. امروزه صرف کردن ایده برای نورپردازی، مختص به فضای داخلی ساختمان ها نمی شود، بلکه طراحی روشنایی نمای بیرونی ساختمان ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا به یکی از چراغ های مخصوص نورپردازی نمای ساختمان، یعنی چراغ نمای جت لایت بپردازیم. همراه ما باشید.

چراغ نمای جت لایت و آشنایی با ویژگی های آن

چراغ نمای جت لایت چیست؟

چراغ نمای جت لایت یا چراغ جت لایت یکی از انواع مختلف چراغ نمای ساختمان است، که به منظور جلوه بخشیدن به نمای ساختمان، از آن استفاده می شود. نور تابیده شده از این چراغ بسیار پررنگ و متراکم بوده و به شکل یک خط پهن و ممتد نوری است، که به زوایای مختلف معماری نمای یک ساختمان جلوه بخشیده و آن ها را برجسته تر نشان می دهد.

انواع چراغ نمای جت لایت

مشخصات چراغ نمای جت لایت

چراغ نمای جت لایت دارای مشخصه هایی است که از آن یک منبع نوری متمایز برای نمای ساختمان ها ساخته است. به عنوان مثال نوع تابش نور آن دارای چهار خصوصیت ویژه است:

  • به صورت نقطه ای تابیده می شود.
  • شکل آن ممتد و تقریباً عریض است.
  • شدت نوری آن زیاد بوده و حالت یک شعاع نور پرتاب شده را دارد.
  • ابتدای پرتوی نور ساطع شده از آن پررنگ، و انتهای آن کمرنگ تر و محو تر است.
  • فناوری لامپ این چراغ نما از ال ای دی بوده که بسیار کم مصرف و پربازده است.

همچنین باید اشاره کرد که به دلیل استفاده و به کارگیری آن در بیرون از ساختمان و قرارگیری در معرض فضای باز، ساختار این نوع چراغ به گونه ای طراحی شده که در برابر عوامل بیرونی همچون دماهای مختلف، باران، برف، گرد و غبار و ... مقاوم بود و در این باره جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

کاربرد چراغ نمای جت لایت در نورپردازی

قطع به یقین چراغ نمای جت لایت یکی از بهترین تجهیزات روشنایی برای زیبایی بخشی به چشم انداز بیرونی ساختمان است. می دانیم که در فضای درونی ساختمان ها با استفاده از اجزای مختلف آن می توان نورپردازی های متنوعی ایجاد کرد. در رابطه با نمای بیرونی ساختمان نیز یکسری عناصر معماری وجود دارد که می توان با تکیه و تمرکز بر آن ها، و با استفاده از نورپردازی، یک ظاهر شیک و ایده آل برای ساختمان های مختلف اجرا نمود. از جمله ی این عناصر می توان از ستون ها، سرستون، مجسمه ها، گوشه های دیوار، کناره ها و زوایای پنجره ها، برجستگی ها، تورفتگی ها و ... نام برد.

نورپردازی با چراغ جت لایت

قیمت و خرید چراغ نمای جت لایت

اگر تمایل به خریداری و دریافت لیست قیمت چراغ نمای جت لایت را دارید،  اولاً می توانید به سایت فروشگاه ایزی نور مراجعه نمایید، دوماً نیز می توانید با یکی از شماره تلفن های درج شده در سایت ایزی نور تماس گرفته و علاوه بر استعلام قیمت ها، ار راهنمایی کارشناسان ما نیز استفاده نمایید.

جمع بندی

چراغ نمای ساختمان در انواع مختلفی تولید می شود که چراغ نمای جت لایت یکی از آن ها است که بوسیله ی آن می توان عناصر معماری بیرونی یک ساختمان را زیباتر جلوه داد. اگر شما نیز تصمیم به نورپردازی نمای خارجی ساختمان خود گرفته اید، می توانید از چراغ نماهای سایت ایزی نور دیدن کرده و خرید خود را ثبت نمایید. محصولات روشنایی عرضه شده در سایت ایزی نور همگی دارای گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا می باشند که با استفاده از آن ها می توانید با خیالی آسوده روشنایی ایده آل خود را به وجود آورید .

 

 

شما هم می‌توانید در مورد این خبر نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید

افزودن نظر جدید
اخبار و مقالات